Snežna pošiljka je bila več kot dobrodošla v prvem tednu zimskih šolskih počitnic. / Foto: Tina Dokl
Snežna pošiljka je bila več kot dobrodošla v prvem tednu zimskih šolskih počitnic. / Foto: Tina Dokl
Zanimivi za vse letne čase
V Turizmu Kranjska Gora želijo z dodatnimi aktivnostmi tudi izven viškov sezon privabiti več obiskovalcev. Letos so nadgradili program dela, za kar pa so potrebovali tudi soglasje občinskih svetnikov.
Kranjska Gora – Program dela javnega zavoda Turizem Kranjska Gora je bil že sprejet hkrati z dvoletnim kranjskogorskim občinskim proračunom 2024/25. Lansko jesen so na podlagi srečanj s turističnim gospodarstvom in drugimi fokusnimi skupinami, s katerimi je javni zavod sodeloval predvsem pri pripravi strategije razvoja turizma v občini do leta 2035, občinski upravi in svetu zavoda predlagali vsebinsko nadgradnjo programa dela za letošnje leto. Svet zavoda je program že potrdil. Odločitev o soglasju z dodanim finančnim in kadrovskim načrtom so tehtali tudi občinski svetniki na februarski seji. Za to so se odločili, čeprav so prvi rebalans letošnjega občinskega proračuna, ki predvideva dodatna sredstva za Turizem Kranjska Gora, s februarske prestavili na naslednjo sejo.
Kot je pojasnil direktor Turizma Kranjska Gora Luka Vrančič, so v program dela dodali novo postavko Kolektivna blagovna znamka Kranjska Gora Vrhunsko, katere upravljanje in njeno nadgradnjo so prevzeli s prvim januarjem letos. Med sedmimi vsebinskimi sklopi sta sicer najmočnejša promocija z aktivnostmi pospeševanja prodaje na domačem in tujih trgih ter koordinacija in organizacija prireditev. Vrančič je pojasnil, da umeščajo dodatne prireditve (tematske, zabavne, kulinarične ...) še posebno v času izven viškov turističnih sezon, ki pripeljejo tudi številne dnevne in večdnevne obiskovalce, ter med slovenskimi šolskimi počitnicami, ko prevladujejo domači gosti. V času glavne poletne sezone julija in avgusta nadaljujejo prireditve, ki vzdržujejo predvsem živahen utrip destinacije. Povečati želijo tudi sofinanciranje prireditev, ki jih organizirajo lokalna društva. »Lani smo imeli na destinaciji 75 prireditvenih dni, letos naj bi jih bilo približno sto.«
Nova sistematizacija delovnih mest v Turizmu Kranjska Gora zaradi povečanega obsega dela predvideva dodatna tri delovna mesta ob trenutno šestih zapolnjenih. Skupaj naj bi bil letošnji proračun tega javnega zavoda z vključeno tržno dejavnostjo težek dobrega 1,5 milijona evrov. Sedem svetnikov je soglašalo s predstavljenim programom dela, dva sta bila proti.
Svetnika Francija Koražije (SD) dodatna sredstva za Turizem Kranjska Gora ne motijo, bo pa pozorno spremljal, ali bodo tudi transparentno porabljena. Ob tem je spomnil na zmogljivost Dvorane Vitranc, v kateri si želi tudi kakšne večje gledališke igre, muzikala. Svetnica Tjaša Prusnik (Alpska lista) je vesela, da je turizem na destinaciji prepoznan kot najpomembnejša panoga, jo je pa zanimalo, kaj bo tisti presežek, s katerim bi z rebalansom proračuna upravičil dobrih štiristo tisoč evrov več. Medtem ko se svetniku Tomažu Petroviču (lista Živimo v dolini) bolj zdi, da gre po istem principu naprej, le z več denarja.
Aktualen je tudi poziv Turizma Kranjska Gora lokalnemu turističnemu gospodarstvu in povezanim deležnikom za sofinanciranje trženjskih aktivnosti s ciljem, da soustvarjajo skupaj. Svetnico Polonco Bačnar (lista Živimo v dolini) je med drugim zanimalo, na kakšen način so jih pozvali k participaciji, ali so zajeti vsi. Kot je pojasnil direktor Luka Vrančič, je subjektov v občini, ki so povezani s turizmom, več kot osemsto, vseh še niso dosegli, zato bo objavljen tudi javni poziv na več komunikacijskih kanalih.