V družbi prejemnikov letošnjih certifikatov KBZ Kranjska Gora Vrhunsko / Foto: Suzana P. Kovačič
Deset novih certifikatov
Kolektivna blagovna znamka (KBZ) Kranjska Gora Vrhunsko je to jesen obogatena z desetimi novimi certifikati, ki odražajo predanost lokalnih ponudnikov, inovativnost ter spoštovanje do naravne in kulturne dediščine Zgornjesavske doline.
Kranjska Gora – Certifikate so na podlagi ocenjevanja strokovne komisije letos podelili v kategorijah kulinarike, nastanitvenih kapacitet in vodenih doživetij. Zaključna slovesnost s podelitvijo certifikatov je bila minuli torek v dvorani Ljudskega doma Kranjska Gora. Kot je poudarila kranjskogorska podžupanja Klavdija Gomboc, sodelovanje lokalnih ponudnikov pri KBZ Kranjska Gora Vrhunsko izredno veliko pomeni, v njih se namreč kažejo vztrajnost, požrtvovalnost, profesionalnost in pa tudi želja po ohranjanju lokalnih običajev, lokalne turistične ponudbe in identitete teh krajev. »Vedno rada poudarim, da smo lokalni prebivalci srce in duša turističnega utripa posameznih turističnih destinacij, in veseli smo, da jih imamo, da vsako leto tudi širimo družino certificiranih jedi, ponudnikov, storitev. Veseli smo predvsem mladih, ki v tem prepoznajo svojo poslovno priložnost.«
Certifikat za jedi in pijače, postrežene na gostinski način, so prejeli Brunarica Kosobrin iz Kranjske Gore za kranjsko klobaso in domač borovničev zavitek, Nina Behek iz Mojstrane za Ta' damač zajtrk, restavracija Triangel Boutique Hotel iz Gozda - Martuljka za pethodni meni Okusi Doline ter gostilna Pr' Železn'k iz Mojstrane za avtentične vampe, dovške krape in slane štruklje.
Certifikat za nastanitvene kapacitete so prejeli sobe z zgodbo Pr' Gavedarjo v Podkorenu, Triangel Boutique Hotel in Jasna Chalet Resort. V kategoriji vodenih doživetij so certifikate prejeli doživetje Dan s čebelami Čebelarstva Toni Bee v Ratečah, doživetje Aljaž skozi oči Požganca v Mojstrani in doživetje Skrivnosti kranjske Sibirije v Kajžnkovi hiši v Ratečah v sodelovanju s sirarstvom Kozji raj.
»Izjemno me veseli, da je tudi Kranjska Gora pristopila k teritorialni KBZ po modelu Izvorno slovensko z odlično ponudbo na tem severozahodnem delu Slovenije. Ponudba, ki je bila certificirana, izkazuje izjemno kakovost, lokalno dodano vrednost, kar je ključno, ter butičnost, tisto, kar je nekaj več in kar turist zna spoštovati in je to tudi pripravljen plačati,« je poudarila dr. Tanja Lešnik Štuhec, avtorica modela Izvorno slovensko. Kot je pojasnila koordinatorica projekta Tamara Smolej, s KBZ Kranjska Gora Vrhunsko nadaljujejo že drugo leto, skupno je zdaj 23 certificiranih ponudnikov oz. povedano drugače: 55 certificiranih pridelkov, izdelkov, jedi, storitev in doživetij. »Naš namen ni samo širjenje ponudbe, ampak bolj osredotočenost na dvig kakovosti.« Smolejevo veseli, da imajo podporo Občine Kranjska Gora in Turizma Kranjska Gora, da sodelujejo in se povezujejo. »Kar pomeni, da smo združili moči, kar je tudi srce naše KBZ Kranjska Gora Vrhunsko.«